Experts aan het woord

Regelmatig interviewen we bij Eigen & Wijze experts op het gebied van neuromarketing. Zo ontdekken we alle ins en outs om jouw bezoekers online te verleiden.

Krachtige overtuigingstechnieken

Dr. Maurits Kaptein vertelt dat ieder individu vooral gevoelig is voor 1 bepaalde be├»nvloedingstechniek. Zo reageert de 1 eerder op schaarste en de ander op sociale bewijskracht. Maak hier online gebruik van en benader je bezoekers nog gerichter.

Interview met topmarketeer Paul Postma

Topmarketeer Paul Postma herkende 20 jaar geleden al het verband tussen marketing en de werking van het brein. Waarom maken we bepaalde keuzes? En hoe kunnen we die online beïnvloeden?

Interview met gedragswetenschapper Dan Ariely

Hoogleraar psychologie en gedragseconoom Dan Ariely heeft jarenlang onderzoek gedaan naar ons onderbewuste gedrag. Maar liefst 95% van onze keuzes maken we onbewust. Hoe speel je hier online op in? 

Bekijk het gesprek met interessante inzichten voor jouw online middelen >

Tips ontvangen voor optimale conversie?